Nyt (ja aiemminkin) on ollu paljon liikkeellä faktahaasteita, esim. kerro 20 faktaa itsestäsi jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään samaa edelleen. Sain tämän Vilukissiltä. Haastan kaikki ne , jotka eivät vielä ole tähän osallistuneet tai mikä estää ottamaan uuden haasteen ja keksiä lisää yksityiskohtia itsestään.

Täs oli mulle tarpeheksi haastetta keksiä niitä tuntomerkkiä ittestäni, mutta yritetähän.

1. Moon pualiksi karjalaane ja pohojalaane. Käytännös se tarkoottaa, notta moon rauhallisen jäyhä pohojalaane ja iloosen eloosa karjalaane. Joskus yhtäaikaa molemmat ja joskus eriksensä.

2. Oon yllättäny itteni ja tottapa muukki esiintymällä musiikkinäytelmäs. Siinä piti sanua muutama vuarosana YKSIN ja laulaa muiren joukos - onneksi. Oon aina pitäny ittiäni ujona enkä oo tavannu olla päällepäsmärinä mihinää. Vaikka kotona kuulemma osaan senki tairon, notta sanon isoolla kirijaamilla, vaikkei tarttisi.

3.Mulla on ruskiat silimät ja klasit niiren eres. Tukka on oikiasti ruskia (iliman peruukia :D), joskus färipurkista vaan erisävyynen.

4. Omasta miälestä oon toisesta päästä jääny lyhkääseksi "tömppäjalakaaseksi", ku aina pitää ottaa jatko yläkaapille mennes. Ja vaikka panis 10 sentin korkkokengät, ei tömpistä tuu sulosääriä millää konstia. Koko pituus kiireestä kantapäähän on 163 cm.

5. Kylänraitilla mun tunnistaa siitä, ku musta koira kulijettaa mua remmis.