Vilukissi heitti haasteella, jotta pitääs keksiä ittestäni 6 sattumanvaraasta asiaa. Nua Meemin säännöt pitää kopsia mukahan ja haastaa uusia ihimisiä tähän ketjuhun.

Meemin säännöt ny ensin:

1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti
heidän blogeihinsa.
6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Mitähän mä ny keksisin, yllättävän vaikiaa... yritetähän...

1. Mä en oo koskaan hypänny laskuvarjohyppyä - enkä hyppää (vaikka poikani on kokeellu sitäkin, ei oo siinä asias tullu äitihinsä).

2. Mä oon joskus ajanu moottorikelekalla ja autolla kulijen töis. Omistan polokupyärän, kaytän sitä pääasias kesääsin.

3. Innostun heleposti kokeelemahan kaikkia uutta, en siis oo muutosvastaanen. Jos huamaan, jotta ei pelitä, nii sitte muutetahan taas suuntaa. Niihän se on, että vierivä kivi ei sammaloidu.

4. Katton täs samalla Tansii tähtien kans -ohojelmaa. Pystyn siis tekemähän ainaki kahta asiaa yhtäaikaa.

5. Haaveelen lottovoitosta. Varmahan moni muuki. Vois ehkä paremmin toteutua, jos muistaas lotota.

6. Tykkään teherä sanaristikoota. En koskaa silti lähetä niitä.

 

Kyllä oli vaikia keksiä ja toisaalta olis voinu kirijoottaa jotakin muitaki juttuja. Siis ihan mitä vaa. Mulla on nii vähä vasta blogituttuja, jotta haasteen saa ottaa vastahan kaikki, jokka haluaa.