Aila ja Kaisa molemmat on huamioonu mua uurella knapilla. Mukavaa se on ripustaa renikka rintahan. Mä oon aivan ottaannuksissurprise tästä huamionosootuksesta senkin takia, ku moon nykyään niin laiskasti tänne riipustanu.tunnustus+stick+it.jpgPitää parantaa tapani. Mutta ku mä oon viäläki kaharen vaiheella, notta heivaanko mä koko vuaratuksen ja muutan muille maille viarahille.

Tätä tunnustusta pitäääs jakaa etehenpäin. Mä tuumasin ja tuumasin kelle mä tuan knapin antaasin ja niinhän siinä kävi, etten mä millään pystyny päättämähän. Siis OTA IHAN VAPAASTI KUKA IKÄNÄ OOTKAAN JA VIÄ MENNESSÄS, mutta laita jotakin viästiä niin tuun kurkkaamahan sun lokille smiley.

Tunnustuksen säännöt ovat seuraavat:


1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka antoi tunnustuksen.

2. Anna tunnustus eteenpäin 5:lle lempiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.

3. Kopioi Post it - lappu ja liitä se blogiisi.

4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu

vain Post it - lapulla ja toivo, että lempibloggaajasi jakavat

sen eteenpäin.