.


Mä sain TUNNUSTUKSEN Vaiskailta. Mun pitääs ny tunnustaa ittestäni seittemän asiaa. Sen jäläkihin mun pitääs laittaa "vahinko kiärtämähän" taas seittemälle uurelle uhurille.

1. Mä haaveelen joutenolosta. Tottapa moon laiska. Vai sanoosko hianommin mukavuurenhaluunen. Sais teherä vain sitä mikä huvittaa. Ny ei taharo huvittaa mikään. Plokin päivityskin on pökkiny...

2. En oo syksyihiminen ollenkaan. Vaikka syksyllä onkin monesti komia ruska, mä en piittaa yhtään märiästä loskakelistä ja pimiästä. Mikää keinovalo ei korvaa päivänvalua. Mä tykkään keväästä ja kesästä. En tiärä, kuinka olis, jos olis aina kesä, olsinko mä sitten tyytyväänen, ku on kuiteski tottunu kutakuinkin nelijähän vuarenaikahan.

3. Mä innostun aika herkästi uusihin juttuuhin, niin töis ku vapaa-aijallakin. Mun motto onkin, notta kokeellahan ja jos ei pelitä, palatahan vanhahan tai kokeellahan jotakin toista uutta ireaa. Viärivä kivi ei sammalooru. Ku olis aikaa kokeella niitä...

4. Haaveelen lottovoitosta (unohran lotota), haaveelen monipualisesta kiälitairosta (myähäästä jo), haaveelen matkustelusta (tarttis sen lottovoiton ja sen joutenolon), haaveelen uuresta koiranpennusta tai usiemmastakin (tarttis enemmän tilaa ja aikaa) ....

5. Pyäräälin kesällä ystaväni kans yli 400 km.

6. Mua raivostuttaa kans epäoikeurenmukaasuus. Olis kirvehellä palijo töitä...

7. Otan useen päivätorkut.

Tämä tunnustus on kiärtäny kokolailla mones blogis, mutta jos joku ei sitä viälä oo saanu, mä annan sen ny täs sulle, joka tätä lujet. Ole hyvä!