Tunnustuksen "säännöt": Laita tunnustus eteenpäin haluamallesi viidelle blogille. Kerro 3 rakasta asiaa. Kerro rakas kuva.

 

1. Ekaksi mä rakastan Luajaani Isää Jumalaa. Tai ainakin mun pitääs. Aina se ei oo ittestänsä selevää, pakkaa unohtua maailiman melskehis. Mutta hyvä, ku eres joskus tuloo miälehen. Ja kun joku muistuttaa.

2. Tokaksi mä rakastan mun perhettä, pualisoa ja molempia poikia. Aivan liian harvoon tuloo se sanottua äänehen. Siinäkin pitääs teherä parannusta.

3. Kolomatta on vähä vaikia nimetä, mutta kyllä mä meirän Hessu-koiraa voin sanua rakastavani. Ainakin tulis maan suru, jos ja kun siitä pitää luapua.

Rakastuminen on heleppua ja tapahtuu vähä niinku ittestä riippumatta, mutta rakastaminen onki jo vaikiempaa. Siihen tarvitahan jo omaa tahtuakin. Moon kerran tahtonu. Alttarilla.

Sitten se kuva. Kuva on kesääseltä venereissulta ja siinä on mun kaikki maanpäälliset rakkahani. Koko perhe. Mä en siinä oo, ku mä otin sen kuvan.

Moni on tämän haasteen jo saanu (en oo käyny tarkistamas), mutta nakkaan tämän viälä M:lle, Amalialle, Mallille, Intsulle ja kaikille, jotka haluaa sen ottaa vastaan.