Ei tämä ihimisen elämä oo aina hääviä. Nykki kolottaa sellaasia lihaksia, joiten tiänny mulla olevankaa. Piti nääs eileen olla siälä iki-ihanas jumpas! Se on sitä kiinteytys sellaasta tuala kuntosalilla niis laittehis. Meiton kymmenkunta kiintiämpää kroppaa (voi olla mun kohoralla jo myähäästä) halajavaa naisihimistä siälä hikoolemas tuas maanantairyhymäs. Pualitoista minuuttia per laite on eka kiarros ja sitte on lyhkääne juamatauko. Ja uus kiarros sama vauhti päällä. Eileen oli eri vetäjä ku tavallisesti ni me vähä urputettihi ja saatihin pluutattua toinen kiarros vain minuuttihi. Sitte lopuuksi venytellähä ja kotona pitääs venyä - eiku venytellä lisää ettei tulsi kipiäksi.

No mäki ajattelin, jotta ku mä meen saunaha nii sehän ajaa saman asian, eikös lihakset pitääsi saunas pehemetä? Ainaki urheelijat mun miälestä harrastaa sitä vai laihruttaako ne siälä ylimäärääsiä kiloja vai kuinka se oli.... No ny moon havaannu, jotta ei ne liästyny yhtää ku on nii raihnaanen olo. Ja mä oon maksanu tuasta rääkistä monta seteliä.

Mä kyllä luulen, jotta yks syy mennä sinne on se, ku saa praatata muiren naisten kans ja usko tai älä, meillon tosi hauskaa! Siälon monta huumorisnaista, jokka osaa nauraa ittellensäki, nii ku esim. mä. Joku vois luulla, ettei siinä puhkues mitää voi puhua, mutta hämmästyys pahemman kerran, jos olis kärpäsenä kattomas. Naamalihakset saa kyytiä, nii jotta sylyki vain lentää vai onko se hikipisaroota, tiärä sitte.

Muutaman kerran moon ollu pois, ku on nuata yhtehensattumia. Nii ku ny tua tuftaus ja sitten kävääsin tekemäs sellaasen valotaulun täs joku aika sitte. Ajattelin, jotta tuloo harrastettua nuata käsitöitäki, ku niistäki mä tykkään. Ny ei palijo teherä mitää ku joka paikkahan sattuu, istuminenki.

Mä sain naistenpäivänä tekstarin ystävältäni:

Ennen elämässä sattui ja tapahtui. Nykyään ei tapahdu, mutta joka paikkaan sattuu. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä niin paljon kuin naama vaatisi. Kahdesti yössä tarkoittaa wc:ssa käyntiä. Enää ei hetkauta, jos ajatukset alkavat karkailla, kunhan tulevat takaisin. Tarvitsee lasit löytääkseen lasit. Joka paikkaan koskee ja mihin ei koske se ei toimi. Olo on kuin rilluttelun jäljiltä vaikka ei ole tuvasta poistunut.

Meinas väkisin tulla murtehella, mutta kääntäkää itte.